Apocalipsa reloaded

Prin 2000 sau când a ieşit PSD victorios la guvernare, am avut sentimentul că vine apocalipsa. Mi se păreau a fi adunătura de oameni care poate face cel mai mare rău ţării ăsteia. Mult bine n-au făcut ei atunci, au avut un stil de "cine mişcă, mişcă mort", mai ales la nivel de executiv, dar să las asta. A venit vremea schimbării, în 2004, când am zis că gata, s-a terminat cu dictaturile comuniste, au venit liberalii şi democraţii la putere, trebuie să se schimbe ceva. S-a schimbat, pe ici pe colo, prin părţile neesenţiale. Destul de dezamăgitor.
Acum s-a schimbat modificarea schimbării. S-au adunat hoţii laolaltă, şi-au dat mîna peste ţară şi să te ţii, nenică! De când s-a numit guvernul ăsta, eu personal n-am avut nici măcar o zi sentimentul că e pentru mine, ci că e din ce în ce mai mult împotriva mea. N-au luat încă nici măcar o singură măsură care să nu poată fi contestată, nici măcar una care să-mi dea certitudinea că ştiu ce fac, nici o cifră pe care au vehiculat-o n-a fost fundamentată. Au ce au cu profesorii, ba le dau, ba nu le mai dau şi-i mai şi transformă în duşmanii poporului. Pensionarii le stau în gât şi nu ştiu ce să facă să le mai închidă gura şi să-i mai aburească cu 2 lei în plus la o pensie şi aşa mizerabilă. Somerii ... pe ăştia îi bagă doar în statistici, îi numără şi contemplă senini cum creşte numărul lor. Se roagă la stele ca acesta să nu depăşească prognozele lor.
Cursul de schimb a luat-o razna. Isărescu, singurul care părea că mai ştie ce face, s-a dat la fund, nu prea mai iese pe sticlă. Măcar de-ar face în tăcere ce ştie el mai bine şi să ţină cât de cât un control al banilor, că de la guvernanţii ăştia dezorientaţi nu mă aştept la nimic bun!
Preţurile ... eh, ştim cu toţii.
Oamenii care muncesc şi pe care guvernul îi poate controla - bugetarii - se dovedeşte că sunt o plagă pe buget. Le tăiem tot! Mama lor astăzi şi mâine, gata cu lăfăiala în banul public, le tăiem prime, le tăiem sporuri, le tăiem ore suplimentare, stimulente, tot tot tot! Ce înseamnă nesimţirea asta?? Poate ne supărăm şi le tăiem şi salariile şi îi obligăm să ne plătească ei pe noi că-i guvernăm atât de competent şi responsabil!
Măi guvern, măi Boc, nu vrei să ştii ce ţi-ar ura oamenii din ţara asta, crede-mă. Vezi cum faci ca apocalipsa asta să aibă, totuşi, un happy end pentru popor, nu pentru voi, că voi sunteţi oricum sortiţi pieirii, dar măcar nu trageţi şi ţara după voi în mormânt.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Probabil ca nu dar eu zic ca totusi masura pensii/salarii e buna crede-ma e o gaura imensa in buget, gandeste-te ca multi isi faceau manevra care lucrau in armata etc si isi faceau ditamai pensia dupa care se angajau pe alt salariu enorm si uite asa. Numai eu personal stiu zeci de astfel de cazuri. O alta buna solutie a fost eliminarea japcii lui tariceanu cu salariile alea record din banii statului, poate nu stiai dar aia ce luau salariile alea cotau procentu la tari ;) asa se spala banii.

In rest sunt masuri aiurea, care tot de papusarul basescu sunt puse ca in fond boc asta e, papusa lui basescu.

Anonim spunea...

Vezi, ai avut o premonitie! Le-au taiat si salariile!

cristina spunea...

sper ca nu s-au inspirat de la mine :)))))))))))