Ziua a 7-a deja???

Nu că nu ştiu când au trecut zilele astea, că ştiu foarte bine, dar eu credeam că de sâmbătă până sâmbătă sunt 7 zile. In fine, bine că sunt câte sunt. Ieri mi-a fost greu, de când m-am trezit până m-am culcat. Am rezistat, dar am început să am gânduri "parşive". Mi-au dat prin cap următoarele idei:
- să rezist acum măcar săptămâna asta, apoi să-mi dau voie să fumez o ţigară, ca un fel de bonus, de premiu că am rezistat;
- oare de ce am vrut să mă las? îmi plăcea şi nu aveam mari probleme de la asta, de ce am renunţat?? de ce să continui să numai fumez? nu am nici o motivaţie să mai rezist.
- nu văd nici o îmbunătăţire după o săptămână, ba chiar sunt mai palidă şi parcă mai lipsită de chef de orice. Am devenit leneşă. Nu îmi mai vine să fac nimic acasă, doar să mănânc seminţe şi să dorm.
Whatever, am rezistat până acum, ar fi o prostie să cedez. Cică mai durează până când o să devină uşor, mai trebuie să sufăr un pic.

Niciun comentariu: