Ce mai e nou?

Plusuri dupa ce m-am lasat de fumat: vreo 5 kg.
Minusuri: depresia, starea de nervi de dupa, durerile din piept, durerile din zona ficatului, ceva fire de par alb (nu stiu daca de la asta, dar sunt primele pe care le vad la mine) si, mai mult decat atat, mimozeala.
Ce este asta? Este starea de spirit de mimosa pudica. Imi vine sa plang din orice e mai sensibil, asa. Daca inainte eram Zoe barbata, acum n-a mai ramas nimic din acea forta a mea care ma facea sa nu plang cu anii. Plang la X Factor cand plange si tipa din juriu, plang la Vocea Romaniei daca ia unul/una niste acute mai deosebite, plang la filme, plang cand vad veverite si caini calcati de masina, plang de la foarte multe chestii. De fapt, e impropriu spus ca plang. Mi se urca brusc in ochi niste lacrimi si ma strange suspinul de gat atat de intempestiv, ca daca e cineva de fata scot un sunet despre care s-ar putea presupune ca este un hohotel de ras. Daca nu e nimeni de  fata, vars doua, trei lacrimute si ma linistesc. Oare exista o cantitate standard de lacrimi care trebuie varsata in decursul unei vieti si eu acum trebuie sa recuperez anii lungi de seceta?

Un comentariu:

Mihaela spunea...

Ei , lasa, ca si eu am plans la Vocea Romaniei.Si m-am intrebat ce m-o fi apucat. Cat despre firele albe, ma gandesc ca de fapt poate ti s-a imbunatatit vederea , nu mai e tulbure (de la fum).