Mancare de stevie

Pentru că un blogger (cu doi de g???) nu este desăvârşit până când nu îşi postează şi mâncarea, încerc să mă aliniez trendului.
Intr-o zi cu soare, neavând garnitură pentru grătarul pe care aveam de gând să-l mănânc, m-am gândit să culeg ştevia ce cu graţie creştea spontan prin curtea mea. Am mai găsit şi câteva fire de ceapă verde, pusă probabil de fostul proprietar de astă toamnă, aşa că le-am recoltat şi pe ele. Iată ce am dobândit ca primă recoltă de primăvară:
Am descoperit că ceea ce credeam eu a fi narcise, era de fapt usturoi, aşa că l-am scos şi pe el din pământ, apoi am purces la curăţarea şi spălarea lor. Pentru că verzăturile puturoase nu păreau suficiente, am mai curăţat şi o ceapă bătrână.
Am pus totul la călit, am adăugat sare, piper, suc de roşii şi câteva felii de lămâie şi a ieşit o mâncare incredibil de gustoasă:
Ei, am I good, or what?

Niciun comentariu: