De pe acasa

Pe Maia, saptamana trecuta, a muscat-o ceva de piciorusul stang din fata. Dupa doua zile in care a schiopatat fara sa para ca-i va trece de la sine, am chemat veterinarul. I-a facut doua injectii, un antibiotic si un antiinflamator. N-a protestat decat la a doua, dar n-a fost suparata pe mine dupa aia. A ramas sa ma duc la cabinet a doua zi sa-i iau si pastilute. Am fost. Primele trei am reusit sa i le dau zilnic, insa dupa aia n-a mai venit acasa, asa ca am facut o pauza de o zi intre a treia si a patra pastiluta. Vet-ul a zis ca nu-i nimic. Oricum, de a doua zi deja nu mai schiopata, dar se linsese unde pana atunci o duruse si si-a luat blanita de pe piele, de am putut sa-i vad ditamai rana.


Missie, suparata de atentia pe care i-o dam brusc Maiei (pe care n-o mai recunoaste de mama, cred), s-a hotarat sa o vaneze sistematic. Daca nu suntem atenti, cand intra Missie in casa se repede direct la Maia si iese cu scantei. In rest, ar sta lipita de noi, cred ca nici n-ar mai manca, numai sa ne convinga sa ramana ea unica stapana in casa.


Afara a fost foarte cald in weekendul asta, nici n-ai zice ca-i inceput de octombrie. Trandafirii traiesc parca o noua tinerete. Am vazut fluturi zburand pe la vie. Aud zi de zi pasari cantand pline de veselie. Cand va veni frigul, o sa le duc dorul.


S-a vandut o parcela de pamant de langa vecinii mei din dreapta. Vecina mea din stanga a plecat ieri la Bucuresti. O s-o mai vad la primavara, daca o sa fim sanatosi cu totii.



2 comentarii:

Ella spunea...

Sper să se vindece repede rana lui Maia.
De multe ori am fost tentată să îmi iau din nou un animăluț de companie. Chiar recent era să iau un pui de pisică de pe stradă, dar apoi când îmi amintesc de boli, veterinari, injecții, mă răzgândesc. Încă nu mi-a trecut.
O să-ți lipsească vecina?

cristina spunea...

Ella, o sa imi lipseasca vecina cateva zile, caci a nu mai vedea lumina in fereastra ei si a nu-l mai auzi pe catelul ei pare un pic sinistru, dar o sa ma obisnuiesc.
Nu-ti lua animalute inca daca nu simti acut nevoia. De fapt, viitorul tau animalut o sa te gaseasca el pe tine, nu tu pe el, o sa vezi.