Maia(sii)2013


 Maiasii au esuat cu apocalipsa lor, asa ca eu, Maia am zis un OOOPS ...
(am sa va rog sa apasati pe poza ca sa-mi vedeti stelutele din ochi, da?)
... dupa care m-am dus in bucatarie sa sterpelesc ceva buuuun de sa te lingi pe bot, nu alta...

... apoi am pozat pentru emisiunea Viata spirituala, pentru cei carora poza asta le da cu virgula ...

... si impreuna cu mama umana pe post de soclu, va urez un 2013 asa cum trebuie sa fie!

(de fapt, am vrut sa vad cum i-ar sta mamei bruneta, dar nu mi-a ajuns coada)

8 comentarii:

Iuliana spunea...

are o mutrita in ultima poza :)), e criminala :))

Carmen spunea...

Un 2013 minunat si voua! :)

Maria spunea...

Ce tare! Cum isi tine ea coada in capul tau?!!Supertare!! Dar sa stii ca e foarte frumoasa, cred ca ma repet aici...!!
Un an extraordinar de bun iti doresc, sanatate si tot ce iti doresti tu sa se implineasca! La multi ani, Cristina draga!

simf spunea...

pai cum? bradul asa, singurel? fara matza neagra de globuri darmatoare? e trucaj! (masha aduce vag cu maia, cu missie insa nu)

Mihaela spunea...

La multi ani , acum ca tot s-au inselat maiasii iar Maia si familia au ajuns si in 2013, sa aveti un an norocos , cu multe bucurii!

Mihaela Dămăceanu spunea...

Un An Nou cu sănătate, bucurie şi realizări, draga mea! Şi mâţişoareleor tale iubite şi răsfăţate! Pline de năzbâtii, da cu nişte feţe de zici că sunt mama seriozităţii... Eu încă nu le deosebesc. Noroc că scrii tu despre care este vorba.

cristina spunea...

Iuliana, cam este :))

Carmen, multumim!

Maria, este frumoasa, dovada ca stau motanii coada la noi si plaaaaang dupa ea ...

Simona, s-o crezi tu ca stau globurile in pom. Stau mai mult pe jos prin casa.

Mihaela, multumim.

Mihaela Damaceanu, e normal sa nu deosebesti doua mate negre :)

La multi ani, fetelor!

Timmy Tomcat spunea...

my there saw you at the white paws black Party. Have a good weekend.
Timmy Tomcat