Blogspot = Zona crepusculara

De cateva zile in fereastra de "Ultimele comentarii" si in cea de "Persoane interesate" apar numai mesaje de eroare. Setarile facute de mine la numarul de postari afisate pe pagina cred ca s-au pierdut in neant, caci acum mai mult de jumatate din spatiul de postari, pana in josul paginii, e gol.

Nu stiu ce sa fac ca sa repar treburile astea, nu stiu daca e de vina blogul meu (pe celalalt blog n-am astfel de probleme), nu stiu daca "e de la ei".

Voi, cei cu bloguri pe blogspot, patiti asa ceva?

6 comentarii:

Diana Alzner spunea...

Într-o perioadă am avut mari probleme cu blogul, mi se pierdeau comentarii, nu mă puteam autentifica, propriul meu cont se purta cu mine de parcă aş fi fost un hacker. :)
Am modificat din "Design" şi am pus comentariile într-o fereastră de tip pop-up, atât m-am priceput, că sunt tufă la IT. Acum merge, dar nu se ştie când mă văd iar exclusă din blogger. :)

simf spunea...

incearca sa refaci setarile de afisare si apoi sterge cookies-urile ca sa fii sigura ca iti afiseaza bine. are scame blogspotul cand il apuca, eu o perioada n-am avut paragrafe deloc, acum fara sa-i fac nimic - ca n-am gasit ce, am incercat, am cautat pe net - si-a revenit.

Cougar spunea...

la mine e bine.

Mihaela spunea...

Wordpress te asteapta cu drag :).

cristina spunea...

cred ca nu-i fac nimic o vreme, poate-si revine de la sine.

vic spunea...

informatiile care trebuie sa apara la ultimele comentarii sau persoane interesate depind de serverul gazda.
uneori ei fac reorganizari, arhivari alea-alea si atunci aceste servicii nu merg.
asteapta.