Oare sa ma mir?

Intamplare intamplatoare, care mi se pare de domeniul SF, desi e cat se poatede normala, cred.

Pe traseul meu spre birou iau fie tramvai, fie autobuz. Tramvaiul are mai multe numere. Unul dintre ele nu mi-e bun. Cand tramvaiul ajunge inaintea mea in statie, eu ar trebui sa-i vad numarul pe luneta (pe geamul din spate), insa din 10 tramvaie, 8 nu au acest numar vizibil.
Asa stand lucrurile, am doua variante: sa ma urc in el si sa intreb calatorii ce tramvai este, iar daca nu mi-e bun, sa cobor la prima, sau sa il las sa plece si eu sa il astept pe urmatorul, ca sa-i vad numarul din fata.

Zilele trecute am ales prima varianta. Era bun tramvaiul, asa ca atunci cand am coborat i-am spus vatmanului ca nu i se vede numarul in spate si sa spuna la depou sa faca ceva in sensul asta. Omul a zis ceva despre datul banilor degeaba la firme, din care eu am inteles ca s-a mai straduit si inainte sa repare afisajul, fara succes insa, dar eu i-am propus sa faca romaneste treaba, adica sa lipeasca o hartie cu numarul.

Azi dimineata, surpriza emisiunii!!! Pe fostul afisaj din spate al unui tramvai era lipita o hartie, format A4, cu numarul! Nu stiu daca era condus de vatmanul cu pricina, dar este foarte posibil sa fi fost. Nu l-am prins, ca sa pot verifica. Poate data viitoare.

Oare chiar sa fi avut succes o sugestie simpla, facuta cu scopul de a imi normaliza viata mea si a celorlalti? Atat de mult bun simt sa fi avut acel vatman, incat sa ii fie suficienta o sugestie din partea unui singur calator ca sa repare o situatie? Oare am fost singurul calator deranjat de faptul ca tramvaiul nu putea fi identificat daca il priveai din spate? Oare doar eu am semnalat o problema atat de banala? De asta spun ca e SF ...

3 comentarii:

martamag spunea...

De ce nu? Se întîmplă cînd nu te aştepţi cîte o minune, aşa...

Zuzu spunea...

:)

o femeie spunea...

oare daca am cere mai multi si mai des, lucrurile s-ar indrepta mai des/mai usor?

Habar nu avem. Dar merita facut.
Asa ca, nu stiu daca e de la tine sau de la altii, dar si ce ai facut tu a contat.