Carla's Dreams - Ne Bucuram In Ciuda Lor | Official Video

Nu-mi vine sa cred ca am descoperit aceasta piesa abia acum! (desi o explicatie exista: oare pentru ca nu am ascultat CSD pana acum decat la radio?)
Piesa asta ar trebui sa devina obligatorie :) (si comentariile sunt delicioase).
Ascultati:




Si versurile, preluate de aici, usor corectate by myself:

Da, tuturor li-i greu, 
Dar când a fost uşor? 
Nimeni nu mai ţine minte, 'tu-le mama lor. 
Ei vor să nu dansăm hora, 
Să-şi pună pofta-n cui, 
Noi nu suntem ai nimănui. 
Avem portretul lui bunelu pe perete, 
Istoriile ce le spunea pe sub mustăţi, de pe cuptor. 
Suntem necunoscuţi, dar liberi ca un sticlete. 
Şi iată, aşa ne bucurăm în ciuda lor. 
În singurătate ne naştem şi murim. 
Segmentul vieţii îi scurt 
Şi mulţi cred că noi nu ne grăbim 
Să iubim fără motiv, prosteşte să murim … să nu bem, 
Dar noi ştim. Nu, cum ştim? 
Noi credem, noi simţim  
C-o să ne mearga (bine) veşnic, dar când e bîja (când ne ardem) ne oprim. 
Problemele noastre fac parte din decor, 
Ele vor să ne fărâme (distrugă), dar noi ne bucurăm în ciuda lor. 
Candeluţa arde, uşa e pe zăvor. 
Noi nu iubim repede, noi iubim încetişor
Apa vie pentru noi e apa de izvor, 
Suntem neamuri de răzeşi, din inima Codrilor. 
Plai mioritic ziceţi? Nu ne regăsim. 
Păstrăm zestrea-n??? , şi un loc la ţîntirim (cimitir) 
Şi iar o să sară capul de cocoş de sub topor.*) 
Chiar de vin zile rele, noi ne bucurăm în ciuda lor.

*) Asta chiar m-a atins in mod special. Numai la bunici, cand eram mica, am vazut cum se taie o gaina cu toporul.

Acuma ... eu vreau sa cred ca melodia e impotriva rusilor, dar ma incurca putin acest vers: "Plai mioritic ziceţi? Nu ne regăsim." Voi ce parere aveti?

6 comentarii:

Pr.Victor spunea...

Nu-mi place nicio melodie de la această formație, efectiv schimb postul de radio imediat ce-i aud, pur și simplu nu-i pot încadra în nicio categorie muzicală, și clar, lucrând (și) cu muzica am un pic de cunoștință.
Firește, gusturile nu se discută, dar dacă tot am citit postarea am zis să-mi spun și gândul.
Zi faină la casa voastră!

cristina spunea...

Va multumesc pentru opinie, parinte. Sigur, gusturile nu se discuta, iar cele muzicale cu atat mai putin, deoarece fiecare gen muzical are fanii lui si cine suntem noi sa-i judecam?
Nici eu nu ascult Carla's Dreams de obicei, dar nu stiu ce mi-a venit ieri si am descoperit aceasta melodie, care mi-a placut mai ales datorita versurilor.
Zi faina si dumneavoastra!

martamag spunea...

Așa mă gîndeam și eu: ți-au plăcut versurile. Mai ales!

cristina spunea...

Marta, pai nu? E putin lucru sa te bucuri? Daramite in ciuda lor!

Dana spunea...

Cristina, imi place blogul tau. Soer ca reusesc sa postez comentariul asta; ceva s-a schimbat in OpenID si inca nu m-am prins cum functioneaza. Toate cele bune! dana

cristina spunea...

Dana, ma bucur ca-ti place blogul asta. Este celalalt blog al meu, caci tu ma stii de pe antiplictis.