Adio, Cita

Azi s-a hotarat ca e mai bine sa nu mai fii printre noi. Nu stiu cine a decis ca e mai bine asa.
Daca ai fost tu, poate vom afla candva si iar vin si spun ca depresia e ingrozitoare si ca toti cei care avem depresie ar trebui sa verbalizam, sa spunem, sa ne plangem, fara teama de ridicol sau de a-i deranja pe cei din jur.
Daca Dumnezeu a hotarat asa, El stie mai bine, desi eu spun ca trebuia sa ni te mai lase, te-a luat mult prea devreme, mult prea devreme.
Indiferent a cui a fost decizia, sa te odihnesti in pace, pentru ca meriti odihna. Ai fost un suflet bun si bland, dar trist. Poate ca viitorul tau nu ti se mai parea plin de surprize, dar viitorul meu va fi mai sarac, caci nu voi mai avea cui sa-i vorbesc despre animalute si sa ma inteleaga, nu voi mai avea pe cine sa refuz cand ma va chema in vizita, nu voi mai avea pe cine sa sun cand ma lasa memoria si nu-mi mai aduc aminte de ce am semnat eu niste acte ...
Cita, Dumnezeu sa te ierte, chiar daca nu cred ca are pentru ce. As vrea sa nu fie adevarat.

2 comentarii:

darry.anna spunea...

Trist!
Dumnezeu s-o odihneasca in pace!

Motanul Grişka spunea...

:((