Negru, gri, noroi si apa

A, nu, nu e vorba despre viziuni depresive de-ale mele, ci despre realitatea de zi cu zi.
Simona si mai apoi Roxana, ba fara sa vrea si Mary-Joe ulterior au inceput sa ne arate drumul desfundat catre casele lor.Ce m-am gandit, sa ma las eu mai prejos? Nuuu! Asa ca iata:
Baltile astea vara nu rezista mai mult de juma' de ora dupa ce se opreste ploaia. Anul asta nu prea le-am mai vazut secate ...
Maimutza neagra Maia nu se putea sa nu vina si ea la plimbare, dar vazand atata apa...
... a decis sa se intoarca pe sus, chiar daca era o poteca muuuuult mai ingusta decat cea de jos.
Maimutzul negru Max e plin de noroi, evident si imi umple toata casa de laboantze.
Si asta e stadiul ghioceilor cei mai expusi la soare la sfarsit de ianuarie 2015.
Chiar, a trecut deja o luna din acest an!
In caz ca va intrebati ce e cu gri-ul stingher din titlu, nu cred ca mai e cazul sa va explic, nu? :))

9 comentarii:

darry.anna spunea...

Dupa ce ani de zile drumul meu de acasa pana in oras era aproape asemanator cu cel din fotografia ta, acum cativa ani s-a asfaltat, Bucuria mi-a fost de scurta durata pentru ca acum drumul la servici e in alta directie si e plin de gropi si noroi.
Cat despre pisici si catei se pare ca ei n-au nici o problema cu noroiul.:)

cristina spunea...

darry, se pare ca asta e soarta noastra, a romanilor, sa avem numai gropi in drumuri :)))

Ella spunea...

Draga Cristina, nu pot decat sa sper ca ai cizme de cauciuc, sau de guma, cum le zice bunica mea. Daca va arat cum arata strada mea cand ploua,, castig detasat, in caz ca se organizeaza vreun concurs :D. Duminica faina!

cristina spunea...

Ela, arata-ne, ca parca am lansat o chestie din aia virala, gen "miercurea fara cuvinte" :)
N-avem reguli, dar vrem poze.

ina spunea...

Oh, o înțeleg pe biata mâță, cred ca și mie mi-ar veni sa merg totpe acolo.
Cât despre ghiocei, mâine poimâine ni-i arăți infloriti, un picușor de răbdare... ☺

simf spunea...

balti? gropi? astea sunt default si in orase. dar transee? n-aveti transee pe drum?

cristina spunea...

transee nu, sorry :))
dar poate facem rost, daca nu se opreste ploaia.

Mary-Joe spunea...

Am eu transee Simona Fusaru, am si ceva ce seamana cu Groapa Marianelor, am si santuri asemanatoare cu cele folosite in razboiul de gherila. In viata mea n-am vazut asa ceva si, credeti-ma, am copilarit la tara. Cand mai indraznesc sa o iau la picior, pana ajung acasa vorbesc singura pe ulita. Adica injur ... GRAV.

Carmen Nataşa spunea...

Maimuțicile tale negre sunt splendide!!!
Am și eu două blănoase pisicoase.

Cât despre drumuri... deh, îmi amintește de faptul că toată copilăria mea ajungeam la școală cu pantofii murdari de noroi și mă opream lângă o băltoacă să mi-i mai curăț.