Zenith's little shop of Horrors: GIVEAWAY

Zenith's little shop of Horrors: GIVEAWAY: It was high time for a new giveaway, isn't it so? The rules are simple : like , share (in a public post) and comment under the pic...

In fine, s-ar fi putut prelua cu totul postarea ei daca as fi fost un pic mai priceputa in ale IT-ului, dar cum neuronul meu responsabil cu intelegerea si punerea in practica a ceea ce a inteles este in agonie, extazul neintalnindu-l vreodata, asta e tot ce pot sa fac: sa pun cu mana.
Ce? Poza de pe blogul care organizeaza acest giveaway.
De ce?  Pentru ca am un ingeras care-mi spune cand sa particip la un giveaway si cand nu (adica am castigat unul pana acum, pe bune).
In ce scop? De a castiga, normal, dar nu pentru ca-s hapsana, ci pentru ca imi plac foarte tare chestiile astea pe care le face Zenith De Sade:
Daca va place rock-ul si sunteti curiosi, intrati pe site-urile creatoarei si veti mai vedea si alte minunatii. Poate participati si voi la giveaway ... sau mai bine nu, sa fiu eu castigatoarea sigur sigur :)))

Niciun comentariu: