Nu-i normal?

Cand o pisica are un loc atat de frumos in care sa-si faca toaleta pretioasei sale blanite ...
... si cand doarme in niste pozitii atat de ... elegante ...
... aratandu-si dantura atat de alba ...
... nu-i normal ca, atunci cand iese in lume, sa fie curtata de niste cavaleri atat de draguti?

Eu spun ca e normal. Si inteleg de ce e plina curtea mea, cand Max e in vizita la prietenul lui, de motani cantaciosi si stropitori de miresme care mie imi muta nasul.
Ce nu pricep eu e altceva: de ce le mai cauta pe fete, cand ele sunt sterilizate??? E normal?



8 comentarii:

Mihaela Dămăceanu spunea...

Da tare răsfăţată pisicuţă are mama!

cristina spunea...

rasfatata sau mai bine zis razgaiata. recunosc :)

simf spunea...

este dreptul oricarei pisici negre sa fie rasfatata si curtata de motani, asa-i normal :D

Anonim spunea...

pfoai ce motanoci faini aveti in mahala! exact pe gustul meu: falcosi, blanosi, cu moaca de bagabonzi harsiti in rele!
se pare ca sterilizatele mai emana din cand in cand asa, cate un puf discret de feromoane irezistibile, de dame fine...ca si ciupicheta mea mai starneste discordie prin mahalaua noastra...

cristina spunea...

simona, vai, da, uitasem :)))

laura, avem si motanoci normali in mahala, dar numai astia bengosi le cauta pe-ale mele :)))) ala pufosu' mai avea putin si-mi intra si-n casa, de disperat ce era dupa finetea mea de fata :))))

Mihaela spunea...

Si pisica mea cea mare , care e sterilizata , e curtata de motani si vine deseori de afara murdara pe spate , ca ei cum o prind, cum o...iau in brate si o necajesc. Asa ca nu o fi normal, dar e o practica obisnuita printre motani sa curteze orice fel de pisici, sterilizate sau nu.

Unknown spunea...

Ce frumuseti ai! Sa-ti traiasca!

Carmen spunea...

Eu de cand matzele sterilizate nu mai vad motani straini prin jur. Si, ca sa fiu sincera, de acuma inainte si sa-i mai vad n-o sa ma mai ia cu transpiratii si palpitatii, c-o sa stiu ca vin sa joace carti :))