Pentru 2012

Am vrut sa pun titlul "Planuri, proiecte, promisiuni pentru 2012", dar mi-am amintit ca detest cuvantul "proiect". E unul din cuvintele care saracesc limba, pentru ca e folosit la orice are vreo legatura cu viitorul, fara ca utilizatorul sa stie ce inseamna cu adevarat un proiect.

Apoi am vrut sa scriu lista de planuri pe care mi le fac (observati timpul) pentru 2012, dar mi-am dat seama ca n-am decat unul si acela vai de capul lui. Nu sunt buna la respectat ceea ce mi se impune, asa ca de ce mi-as impune singura?
Cu toate astea, ma gandesc serios sa pun acest plan in practica. Deocamdata ezit sa-i definesc o frecventa, dar in principiu ar suna cam asa "de postat ................ (eu as vrea saptamanal, dar stiu si eu de-oi fi in stare?) .... ceva pozitiv, care mi s-a intamplat/de care am auzit/pe care l-am intalnit de la ultima postare si care m-a facut sa ma simt bine/care mi-a placut/care mi-a facut inima sa tresare/de ce nu, care m-a facut sa plang de emotie".:

Ei, dat fiind ca a cam trecut prima saptamana din an, incep:
1. am auzit "o vorba" in care am avut pretentia ca ma incadrez: "Oamenii plang nu pentru ca sunt slabi, ci pentru ca au fost puternici prea multa vreme".
2. am descoperit cateva bloguri noi, de lucru de mana, care imi fac o deosebita placere. N-are sens sa le pun aici, sunt in celalalt blog.
3. la job dracul n-a mai parut atat de negru. (pe viitor voi scrie codat despre subiect, dar pe verde, ca sa stiti ca e despre job si n-are rost sa cititi :))) )

5 comentarii:

Diana Alzner spunea...

Mi se pare că (proiectul, planul) iniţiativa este foarte bună. Ne mai ajuţi să ne descreţim fruntea.
Dacă o să mi se întâmple niscai lucruri pozitive, mă alătur. :)

cristina spunea...

aaaa, asta e grozav! te astept cu maaaaaaaaaaare drag!

Anonim spunea...

Eu de cate ori mi-am facut o lista sau un plan de bataie nu prea am reusit sa ma tin de el:))
Iar de scris, as scrie in fiecare zi si as sta de vorba cu voi,dar am pe Gadele(barbatul meu)langa mine, care ma ameninta ca ma pune la plata curentului electric:))
eu pe acest an mi-am propus un singur lucru:sa fiu un om mai bun.
O zi frumoasa

simf spunea...

cristina, numai azi nu-i maine si se face saptamana

io mi-am propus anul asta sa nu mai fiu caustica si cinica, sau macar sa fiu mai putin.

cristina spunea...

din toata povestea asta m-am ales cu o obsesie :)))) : caut cu lumanarea chestiile pozitive. poate ca duminica voi gasi ceva de scris, ca atunci mi-am propus s-o fac.