Metoda de relaxare ASMR

Daca faceti parte, ca mine, dintre cei care n-au auzit pana azi de aceasta metoda, considerati-va  norocosi ca Mihnea a scris despre asta intr-un articol de pe blogul lui, pe care l-am citit si eu si pe care vi-l impartasesc si voua: "Cum scapam de durerile de cap / migrene ? Ce este ASMR ?"
Pana una alta, eu am gasit un canal de youtube care chiar functioneaza pentru mine, dar mai caut si altele.
Este vorba despre genuri de videoclipuri care iti produc senzatii ca niste furnicaturi in ceafa, foarte relaxante. Mie cele in care se sopteste imi plac mult.


UPDATE: In functie de stare si de context, la mine functioneaza bine:
https://www.youtube.com/watch?v=5igB7uDN4Tc&t=3s



3 comentarii:

martamag spunea...

Nu prea am timp să caut, dar o să-mi amintesc mai încolo...Merci, Cristina,

Ella spunea...

Hello, Cristina!
Încă de când ai dat share pe FB unui articol despre tehnica asta, am citit puțin, din curiozitate.
Mi-e nu-mi dau furnicături filmulețele alea, dar mă bine-dispun, mă înveselesc.
Mai exact, mă fac să râd. Dar vreau și eu furnicături, să văd cum e! 😊
Oricum, e interesant! Vocea lui „Darling” îmi place cel mai mult.

cristina spunea...

Eu tot romanca Whispering mode raman, Darling mi se pare ca are sunetele inalte prea tari.